tirsdag den 14. august 2012

Ikke lang tid tilbage...

Mandag d. 20. august letter flyet fra Kastrup til Istanbul og derefter videre til Tel Aviv - i det fly sidder jeg og andre forventningsfulde danskere, som er så priviligerede, at vi må bruge det næste halve år af vores liv i ISRAEL

Jeg skal i praktik i Jerusalem, hvor jeg skal være på et krisecenter for kvinder.

Lige nu er jeg fyldt med forventning og er spændt på, hvad jeg kommer til at opleve. Vi (den anden praktikant, volontørerne og jeg selv) har været på et forberedelseskursus, hvor vi hørte om Israels historie, om Israelsmissionen (som vi rejser med), om den danske kirke i Jerusalem og om oplevelser fra tidligere volontører. Det var 2 spændende dage, som gør, at jeg nu virkelig tæller ned til at komme afsted.

Billede af os volontører/praktikanter, taget på MF hvor vi havde forberedelseskursus.
Øverst fra venstre: Kristian, Amalie, Edith, Annette, Kristina, Mark, Chris
Nederst fra venstre: Ida, Amanda, Christina, Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar