mandag den 3. september 2012

Planten Gunner


Kristina og jeg er flyttet ind i en lejlighed hvor vi og 2 volontører for Musalaha (som er et forsoningsprojekt mellem kristne israelere og araber) skal bo. Lejligheden er rigtig fin og jeg tror vi kommer til at få det hyggeligt her. Vi har kabel tv og lejligheden er møbleret og vi må bruge alle tingene i køkkenet. Der er dog nogle ting vi skal være opmærksomme på, mens vi bor her. Fx skal vi have kosher mad. Dvs. at vi ikke må blande mælkeprodukter og kød, så der er 2 sæt tallerkener og 2 sæt gryder. Og så er vores udlejer utrolig glad for en særlig plante, som hun omtaler som en ’han’. ’Han’ er 26 år, og er desværre ved at bliver lidt syg, men ’han’ skal nok komme til at elske os, hvis vi holder af ’ham’… - Og for at respektere hendes ønske om at holde af ’ham’ har vi valgt at navngive ’ham’ Gunner.

Jeg er glad for det sted vi bor, og jeg er sikker på, at vi alle 5 (jeg, Kristina, de 2 kommende volontører og Gunner) får det hyggeligt her. J
Vores køkken

Kristina i vores stue. Planten Gunner står i hjørnet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar